4/2 Vår lilla konstnär.

Eleonora älskar att rita! vi kan inte ha ett papper liggandes utan att hon måste kladda på det. För ett tag sen så ritade hon en elefant (faktiskt jättefin) direkt på köksbordet och när jag frågade varför så svarade hon helt ärligt "Fanns inget papper". Hon är ganska "duktig" (gillar inte det ordet egentligen) och ritar noga och precicist med helt rätt grepp på pennan. Återstår att se om hon blir en ny Picasso eller inte!



På denna bilden har hon färglagt några huvudfotingar som vi hjälpts åt att göra (jag gjorde dom och hon konstaterade att jag glömt öronen, så det var hon tvungen att rita dit). Hon har dessutom skrivit "åtta tio tio"

Här har hon kopierat min handlarlista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är väldigt söt men ser onekligen ut som en liten pojke!

2012-05-16 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0