1/2 Lipsill!

Jag har alltid varit blödig, men ända sen barnen kom har det där eskalerat till något helt...otroligt!
Jag kan inte kolla på film eller läsa någon bok eller ens bläddra i en tidning där det finns något hemskt/sorgligt/fantastiskt utan att tårarna rinner. Sitter just nu och tittar på något tv-program om eldsjälar och jag blir så rörd... tragiskt!

Nog om det, ville bara lägga ut denna bilden på vår härliga lilla tokfia! Hon var lite gnällig idag (läs, SKITförbannad) och jag skulle avleda henne så jag la henne i dockvagnen. Hon trivdes väldigt bra kan jag säga, efter 20 minuter eller så fick jag ta upp henne för hon var nära att somna.








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej :)

Du minns mig nog inte men vi skrev endel ihop på familjelivssajten "allergitråden", heter älsklingen87 där!

Våra döttrar är jämngamla och verkar ha samma alleriger förutom att min skrutta inte heller tål sädesslagen. Har läst att din dotter fått nya bekymmer både med mage och i hud? Kan det kanske vara veteallergi? Det ligger ju nära tillhanda med gluteninollerans som läkaren trodde! Bara en ide :)



Sen har jag för mig att din dotter också har astma?

Är lite nyfiken på vad hon har för symtom och vilka mediciner hon har och hur ofta hon får dem? Du behöver givetvis inte svara om du inte vill :)

Min dotter har med astma och det vore bara intressant att veta hur medicineringen hjälpt eran lilla flicka!

Kram

2011-02-02 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0