7/1 Dumma blogg

Skrev ett långt inlägg innan idag om hur man får tiden att gå ihop när man helt plötsligt har två barn. Det inlägget ville tydligen inte publiceras utan försvann någonstans i cyber-rymden. Vad man kan bli arg ibland...

Hursomhelst... Idag har barnen badat uppe i stora badkaret. I vanlig ordning skrek den ena medan den andra vägrade gå ur badet. (Inte ens när han efter en halvtimme drog ur proppen så han satt där och huttrade i ett tomt badkar ville han upp till mig) Men jag har hört rykten om att han ska till Vattenpalatset på lördag med mormor och Madicken, så han ska nog få bada mera ;)

Nu är det dags för mig att ta tag i alla extrakilon. Två täta graviditeter sätter sina spår och 17.2 kilo ska bort innan jag är nöjd. Än så länge går det bra och jag tänker inte ge upp i första taget. Ny vägning på söndag och jag väntar med spänning. VV:s pointsräkning kör vi med här hemma, känns som att det är bäst och mest skonsamt för kroppen. När man ammar känns det inte så nyttigt att köra någon GI eller LCHF o allt vad det heter där man utesluter massa saker, då äter jag hellre lite av allt så att även Lillan får i sig det hon behöver.

Nu ska vi gå upp och lägga oss, tidigt för en gångs skull!

(och imorgon kommer Lucas hit och leker, det ska bli spännande att se vem som slår sig mest denna gången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0