2/1 Nytt år

Då var det dags för ett nytt år! Det nya året välkomnade vi här hemma tillsammans med goda vänner och god mat. Alexander hade två lekkompisar här och det busades rejält innan de två yngsta somnade vid tio. Eleonora var lite orolig men somnade gott runt elva. Vid tolvslaget skålade vi i champagne och i vanlig ordning gav vi massa löften som vi aldrig kommer hålla. Jag har dock två nyårslöften men de håller jag för mig själv...

På nyårsdagen var vi ute i Harebo hos Johan och isfiskade. Det var kul tyckte både vi och Alexander, som dock hade svårt att låta bli att "plaska" i vattnet.

Här är några bilder från isfisket... (Obs, jag tog den största gäddan!)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0