2/12 Eleonora 1 år!

Tjuvstart med paketöppning dagen innan (för att hon skulle hinna leka lite ifred utan storebror)

Roliga burkar man kan sortera!



Eleonora överlät paketöppnandet till brorsan som tyckte det var betydligt roligare (Eller som min syster sa när jag fyllde ett "Tack snälla Anna för alla paket)

Fina maracas!

Mer pakethjälp



Det är jobbigt att fylla år



Koncentrerat tågbygge!


Säg hej till publiken!



Vem fan har stoppat den där grejen i min glass???



ÅH vad gott!

Eleonora tackar alla för alla fina paket (eller nej det gör hon inte eftersom hon inte kan prata, men JAG tackar. Hon är jätteglad!)


Avlustar med några roliga citat från Alexander

"Nä jädra unge" (Eleonora slängde ris på golvet och vi insåg i samma stund att det nog är dags att tänka på vad vi säger.)

"Talle dicka öl fukost" (Kalle dricker öl till frukost)
Sekunden efter: "Talle gilla öl"

Kalle är vår kompis och visst gillar han öl, men inte så mycket så han dricker det till frukost. Hoppas vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0