18/12 Förlåt!

Ber om ursäkt för obefintligt bloggande, men dagarna går fortare och fortare i det här huset och ibland prioriterar man andra saker än datorn.

Eleonora går numera mer än vad hon kryper. Hon är väldigt stadig och nästan springer fram. Dessutom är hon otroligt hjulbent och det ser väldigt roligt ut!

Igår var vi hos doktorn med henne igen, hon har haft diarré i fyra veckor och det blir liksom inte bättre. Hon hade gått ner i vikt (400 gram på en månad) och det tyckte inte doktorn var så bra. Dessutom har hon en väldigt uppsvälld mage. Vi tog prov på gluten för att se om det kan vara det som är fel. Blodprovet i armen gillade hon inte, för att uttrycka det milt. Så vi får väl se när provsvaren kommer, doktorn trodde i början på nästa vecka.

Nu ska jag slänga mig i duschen, Victor och jag ska iväg på julbord med hans jobb ikväll!
Men först får ni några bilder iaf...

När jag var i Ullared köpte jag ett sånt där fiskspel som fanns när jag var liten. Trodde barnen skulle vara för små men dom tycker det är jätteroligt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0