28/9 Pojken måste lära sig en läxa...

Häromdagen satt Alexander på köksbordet, fråga inte vad han gjorde där. Det stod en påse med lösgodis en bit bort som verkade väldigt intressant. Han började gräva i den och fick upp en sån där sur brun-vit napp. Victor sa till mig att jag skulle låta honom smaka så han lär sig en läxa (läs; så han lär sig att det inte är gott)

Vi lät honom smaka och väntade med spänning på reaktionen. Hur tror ni den blev?

Han tyckte det var jättegott.

Nu kan vi inte ha framme godis mer. Undra vem som lärde sig en läxa, Alexander eller hans föräldrar?


Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

Viggos pappa gjorde precis likadant! Vilket resulterade i att Viggo tycker det är gott inte alls surt, men har för mig att det sura växer fram med tiden? har jag fel?

2009-09-28 @ 19:16:30
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vad skönt att höra att vi inte är ensamma :) Ingen aning faktiskt, men man kan ju hoppas det kommer.-..

2009-09-28 @ 20:31:10
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0