5/10 Boa.

Jaha då har jag kommit dit i graviditeten, då när jag måste städastädastäda sorterasortera, var sak på sin plats, tvätta alla bebiskläder, skruva ihop sängen, ja ni vet :)
Har dragit in stackars Victor i det också, så nu är källaren städad, spritförrådet sorterat (vi hällde säkert ut 10 liter som var för gammalt) källartrappen är rensad, tvättstugan, garderoberna nere och hallen är iordninggjorda. Sommarkläderna är undangömda och vinterkläderna har smugit sig ner till hatthyllan och hallen. Vår säng står som den "ska" göra (efter ommöblering då Alexander jämt ramlade ut), lillans saker har jag gått igenom...Listan kan göras lång.

Och när allt är iordningställt. Då mår jag som bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0