7/3 Karlskrona!

Nu kom ju inläggen i lite fel ordning, men det struntar vi i tycker jag!
Idag har Alexander och jag tagit tåget ner till Karlskrona för att umgås med Helen och shoppa.
Vår senaste resa med SJ var ju inte direkt lyckad, så det var inte med lyckliga tankar vi begav oss till stationen på morgonen...
MEN tåget mot Karlskrona var ju lite bättre än det jag åkte sist så vi hade till och med egen plats!





Alexander fick vara modell hos Helen


Lunch och mys (bus) på Åhléns


Det blev massor inhandlat faktiskt, mest (eller bara) till Alexander. En ny skötväska (tröttna på vår gamla som är SÅ dålig) och lite kläder. Eller rätt mycket kläder. Han växer och växer så snart är kläderna i strl 68 för små och vi hade inte ett plagg i 74, men nu har vi det.

Han fick bla denna coola outfit (detta är stl 74, trodde den skulle vara för stor, men icke.)


Sen fick jag ett ryck och sorterade alla hans gamla kläder och la i lådor.
Vi har ju rätt mycket kläder men nu när det kommer en bebis till hösten kommer de ju till användning en gång till.

Lite av hans garderob

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken vecka är du i nu? Kram

2009-03-08 @ 11:58:53
Postat av: Helen

Vad fin han blev!

2009-03-08 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0