26/3 Hipp hipp hurra!

För Alexander idag, som nu är hela fem månader!
Idag var det tänkt att Alexander och jag skulle åka till Emmaboda, gå på föräldragrupp och sedan mysa lite med mormor och moster.
Nu blev det inte riktigt så, utan Alexander har fått vara hemma med barnvakten Johan (som skötte sig ypperligt och bytte sin första bajsblöja någonsin) medan jag och Victor har varit på lasarettet.
Jag fick plötsligt väldigt ont i magen idag på morgonen, så ont att jag tillslut fick ta en ambulans in till doktorn.
Först trodde jag att det var blindtarmen, sedan trodde jag att det var ett utomkvedshavandeskap eller missfall på gång.
Nu var det "bara" en cysta som spruckit, men de ville ändå lägga in mig över natten.
Lyckades dock tillslut tjata mig till att få åka hem, så nu är jag äntligen hemma!
Fick se vår lilla bebis iallafall, det var ett (1) barn och det han såg såg bra ut (man kan ju inte se så mycket så här tidigt)
Blev även framflyttad ett par dagar, så nu är Alexanders syskon beräknat att komma till världen 5 november.

Nu säger vi grattis till vår "stora" pojke!


Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

Grattis till Alexander, och hoppas du mår bättre! kramar från oss

2009-03-26 @ 20:00:58
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Grattis till lilleemannen:-)Usch vad jag blev orolig innan jag läste att det var en cysta,trodde det var missfall eller nåt...men tur ändå även om det inte är ett "bara"så är ju mycket bättre än om det skulle vara nåt med bebisen./kram

2009-03-26 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0