8/6 Säg hej till lillasyster eller lillebror

Så kom då dagen jag bävat för länge. Det var dags för Victor och mig att bege oss till Växjö för att titta på det lilla livet i min mage. Jag vet inte varför jag har varit så nervös men det har jag iallafall så det var inte jättekul att sitta i väntrummet innan det var vår tur.
Som tur är så var allt jättebra med bebisen, det hon kunde se iallafall (och det är inte lite det, hon kunde till och med säga att han/hon hade kiss i blåsan). Blev framflyttad några dagar, så nu är beräknat förlossningsdatum den 12 november. Lite lustigt för jag har sagt att jag ska föda då, men jag ändrar mig till 20 nov.

Nåväl, nu var det avklarat, nu hoppas vi bara att de sista 22 veckorna går lika bra som de 18 första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0