27/6 Varmt!

Igår när Alexander och jag skulle gå och lägga sig kom den här mystiske mannen på besök. Vi kände knappt igen honom :)


Idag har den mystiske mannen inte synts till!
Vi har städat idag, det är så varmt ute så vi kände faktiskt inte alls för att gå ut!

Alexander hjälper mig med dammsugningen


Framåt eftermiddagen fick vi lite dåligt samvete för att vi inte var ute i det fina vädret, så vi satte upp ett parasoll o så fick Alexander bada lite.
Han gillar verkligen att bada!


Och som ni ser har det inte kommit några tänder än, men nu är de verkligen påväg!


Sen var det dags för lite bus.

Här satt han så fint, att jag var tvungen att ta ett kort. Inte kunde jag tro att minuter senare skulle jag hitta honom så här!


Vi får nog flytta kexen till en annan hylla!


Du tänker väl inte skälla på mig nu mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0