27/6 Hemma igen

"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre."
- Nalle Puh

Nu är vi hemkomna från Sibbahult, Alexander och jag. Vi har inte gjort särskilt mycket alls, vi började ju som sagt med att cykla dit och på vägen såg vi massa djur. Vi såg hästar som betade i en hage, kor med kalvar som diade och två harar som busade. (Efter en stund insåg jag att de inte alls busade utan gjorde fler harar.)

Väl framme fikade vi lite innan det var dags för Alexander att äta lunch. Sedan har vi busat med hundarna, solat lite i det fina vädret och bara mått bra.

Innan det var dags att åka hem gick vi bort till jordgubbslandet och plockade lite jordgubbar som vi åt. (Mest jag, Alexander var inte så intresserad)

Nu sitter vi här och väntar på besked om Victor kommer hem idag eller imorgon. Vi saknar honom båda två när han inte är hemma!

Alexander väntar på att jag ska bli färdig med cykeln


Njuter av det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0