1/6 Helgen på Sturkö!

Sammanfattar vår underbara och soliga helg på Sturkö med många bilder och några ord!

Morfar hade fixat en gunga till sitt favvo-barnbarn. Den var omåttligt populär!




(Det kanske kommer film på gungningen om jag har lust någon dag)

Vi provade resesängen för första gången. Det var kul att stå upp i sängen tyckte Alexander


Pappa och Alexander gosade i gräset.




Jag köpte en keps till Alexander. Så här satte han den själv!


På kvällen gick vi över till "andra sidan" för att titta på solnedgången. Där träffade vi lite kompisar. Alexander klappade ett av dem, men jag lyckades tyvärr inte få med det på bild.


Lite trött


Vi spikade lite redskapsbod också. Här sitter vi på kvällen på det som ska bli golvet.


På söndagen var det SÅ varmt! Jag var tvungen att svalka mig med ett dopp.
Om jag ser plågad ut är det för att det var så himla kallt, max 15 grader!


Alexander fick ockå bada, fast i varmt vatten i baljan i skuggan. Det uppskattades!


Det var allt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka underbart sköna bilder du har lagt upp,ser så himla härligt ut!

2009-06-02 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0