14/6 Kusiner,kusinbarn och sysslingar!

I fredags var vi och hälsade på Alexanders kusiner Heidi och Olle.
Vi firade att lilla Olle kommit till världen med god mat och en superfin tårta från Emmagården!



Alexander, Hanna och Olle


Heidi klappar sin lillebror på huvudet. Hon var så stolt över "lillebror" som hon kallar honom :)


Farmor! (Jag vet att du inte tycker om att vara med här, hoppas du förlåter mig ;)


Igår var vi i Bergkvara för att fira pappa Victors farbror Berne som fyllde 60 år!
Där träffade vi massor med barn, som alla var Alexanders sysslingar.
Tyvärr var jag inte alls duktig på att ta kort, så om någon har några ni vill dela med er av kan ni väl lämna en kommentar! (Jag riktar mig främst till Lucas och Moas föräldrar, som jag vet läser här ibland)

Ett kort tog jag iallafall, när Alexander och Lucas leker på golvet. Det är faschinerande att se två barn så lika i ålder (det skiljer 2 veckor) som leker så lika bredvid varandra utan att leka med varandra. Ibland blev det lite kamp om någon leksak de båda var ute efter, men så såg någon av dem något annat kul att leka med och så bar det iväg på egna äventyr igen.

Lucas och Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0