7/7 Tillbaka till vardagen!

Idag säger vi grattis till Alexanders moster Helena som fyller 25 år!

Då var vi tillbaka till vardagen igen, pappa Victor jobbar om dagarna och Alexander och jag försöker fördriva tiden här hemma. Igår var vi i Emmaboda och köpte spånskivor som vi ska göra "grindar" av. Alexander ger sig ut på egna äventyr allt oftare, idag var han halvvägs upp för trappen innan jag lyckades stoppa honom. (Jag var på toaletten och han lekte fint i sitt rum, trodde jag).
Sömnen krånglar fortfarande, han kommer inte riktigt till ro och vaknar flera gånger om nätterna, vilket medför en mycket trött mamma och pappa om dagarna. Vi hoppas att detta är en fas som ska gås igenom och att det snart blir som vanligt igen.
Annars händer inte så mycket, livet lunkar på i sakta fart och ja, det är lugnt och skönt helt enkelt!

Nu ska jag passa på att dammsuga medan Alexander sover middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0