23/2 Ny matchvikt!

Blir ni arga om jag inte skriver så mycket i detta inlägg, utan bara lägger ut fina bilder på vår underbara son?
Nä, trodde inte det!

Det börjar röra på sig ordentligt på kyrkvägen.
Alexander låg och lekte på filten, och jag satt vid datorn. Så när jag vänder mig om ligger han inte på filten längre!
Hur har detta gått till?



Bad och bus med pappa!



 

Det är kul att hälla ut vatten ur muggen och plaska med...
(frågan är om han faktiskt är medveten om vad han gör)


Börjar bli riktigt erfaren ätare nu :)
(och man måste få kladda ;))


Nu suger han mer och mer på tummen också!


Gjorde egen mat till Alexander idag. Blev riktigt gott om jag får säga det själv,
men GUD så krångligt utan stavmixer. Så en stavmixer skulle jag gärna vilja ha -blinkblink-



Idag var vi på 4-månaderskontroll på BVC.
Alexander växer som en tok! 7730 gram och 65 cm!
Han har alltså gått upp 1,2 kilo den senaste månaden. Hu!
(jag vägrar inse att min lilla pojk faktiskt ska bli stor en dag, och hoppas därför att han stannar där han är nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0