18/2 Bilder

Det blir hemskt fina bilder med den nya kameran.
Här är ett smakprov:

Leker med fötterna


Tittar koncentrerat på mobilen.


Trött!


Undersöker kameran


Tränar nacken


Är bara allmänt söt :)


Försökte få en fin bild på far och son. Första blev så här.


och andra så här..


Så gav jag upp, och tog bara på Alex.
Det blev så här:


Kanske inga fotomodeller i familjen direkt. Men väl söta ändå! :)

(och här är några bilder på första smakisen idag.)

Vi provar majs/potatispuré


Det var gott! Och han upptäckte att om man gjorde såna där pruttljud han precis lärt sig, då sprutar maten ut.
Och det är ju kul! (tyckte inte jag, fick mat över hela mig!)

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Vad kul att du känner till Karius och Baktus =)

Jag hade boken, och det gick film på tv när jag var liten. Ja, just det killen som gillade loff med sirap på hette Jens har jag för mig. ;)

2009-02-19 @ 16:36:54
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Angelica

Riktigt härliga bilder!!!

2009-03-04 @ 23:49:30
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0