10/2 Bad och träning.

Idag har det varit ganska stillsamt här på Kyrkvägen.
Alexander och jag låg i sängen till halv tolv (underbart med en morgontrött bebis), sedan åt vi lunch med pappa Victor innan han åkte till jobbet.
Alexander har sovit nästan hela dagen så jag har passat på att träna med mitt Wii Fit som jag fick av Victor i födelsedagspresent. Idag blev det yoga, GRYMT jobbigt.

Mormor har varit här på besök och busat lite med Alexander, sedan åt vi lite gröt innan det var dags för bad.
Alexander älskar verkligen gröt!

Idag när jag busade med Alexander som jag brukar göra (killa honom under armarna och göra roliga ljud)
så kom det första skrattet. Ni vet, inget leende utan ett riktigt skratt.
Tyvärr har jag glömt min kamera hos farmor och farfar så jag kunde inte föreviga dagen på bild eller film.



Kommentarer
Postat av: Catrin

det är alltid lika roligt att höra om hans framsteg!:)

Kram catrin

2009-02-10 @ 23:12:10
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0