2/12 Vägning!

Agneta från BVC har varit här på besök idag. Vi kunde med glädje se att jag nog har grädde i brösten, Eleonora har gått upp 390 gram på en vecka. Heja!

 

Och när i ändå pratar vikt. Jag har gått ner 9 kilo sen förlossningen och då (med snabb huvudräkning) kan vi konstatera att det sitter 13 kilo kvar. Känns så där kul. Men ner till 62 ska jag för sen ska jag få en bröllopsklänning av min kära sambo :)


Nu ska jag försöka städa klart huset, har halva nedervåningen kvar att damma sen är det färdigt för den här gången. När till och med Victor ser att det behövs städas, då är det illa! Känner att jag har svikit i min roll som hemmafru.


Och just det, idag har jag äntligen skickat in en bild till Barometern, så snart ser vi lillan som guldklimp :)


Kommentarer
Postat av: Johanna, Theo o Milo

Tja! Vi va hos Marie och Amanda på träff... Två familjer i vår grupp är från Långasjö. Det är de och Karin Tobias och deras lille Vidar.

Va det till nån hjälp?

Ha det gott!

2009-12-03 @ 20:18:15
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0