16/12 Städmani?

Igår skulle jag städa övervåningen tänkte jag. Men det var mycket roligare att umgås med familjen istället. Tänkte att jag kunde städa när lillan somnat för natten.
Så klockan halv tolv gick jag med dammtrasan i högsta hugg. Jag hann även med att skura toaletten. Det kan bara vara galningar (och småbarnföräldrar) som städar så sent.

Sen kunde jag inte somna. Jag låg och vände och vred på mig och insåg att för varje minut jag var vaken var det en minut närmre till Eleonora skulle vakna. Halv tre somnade jag, klockan tre ropade hon på mat. Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men sitter här istället för att sova. (idioti)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Å, vad fina dom är tillsammans!!! Dom är verkligen syskonlika. Hoppas det blir bättre med magen snart!!!

2009-12-16 @ 15:03:26
URL: http://iblandpappaiblandmamma.blogg.se/
Postat av: Sara SP

Här städas det mitt i natten rätt ofta också :-)

2009-12-16 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0