10/8 Blandad kompott

I fredags var Olle och Heidi här. Heidi ska bli piga när hon blir stor, så jag tänkte jag kunde börja lära upp henne nu med en gång.


I lördags var Victor och jag på Öland med några vänner. Alexander fick vara hos farmor och farfar.


Dagen spenderades så här. Om ni undrar hur jag kan ligga på mage kan jag berätta att jag grävt ett hål i sanden där magen ligger. Smart va? :)


Vi missade den här biten som heter SOLKRÄM.


(Eller nej, det gjorde vi faktiskt inte. Vi smorde in oss ett par gånger, men vad hjälper det? Dessutom syns ganska tydligt var vi smort in oss korrekt och inte.)

Alexander gillar sin gåvagn, men frågan är om han fattat hur den ska användas?


Idag när jag öppnade köksskåpet hittade jag det här :)


Han är inte farligt lik sin pappa va?

Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

haha va söta du och vitcor va :D hihi...alexander är vekligen lik sin far :) kram från oss

2009-08-11 @ 13:19:02
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0