27/6 Var ska jag börja?

Problemet som uppstår när man inte har bloggat på evigheter är att man har fem miljoner bilder man vill visa och fem miljoner idéer om vad man ska skriva. Vet inte riktigt hur jag ska börja!
Bröllopet kanske? Har inga bilder där ifrån än, förhoppningsvis får vi några st imorgon när vår duktiga fotograf och vän kommer hit för lite bildvisning :) Jag är väldigt nyfiken!
Allt gick enligt planerna, vi (och alla gäster) hade en underbar kväll som jag skulle vilja göra om och om igen. Om man slapp planera och betala för det såklart :-)
Men vi börjar nog från början. Dessa bilderna är över en månad gamla, en härlig fredagkväll när vi drog ut och fiskade med några goda vänner! Vi fick massor med fisk och Alexander var helt lyrisk! (Eleonora sov sig igenom hela båtturen och fisket) Det var så där härligt spontant som vi ibland saknar, vi bestämde oss vid fem, åkte och lånade flytvästar från brankåren (kanon!) handlade mat och fika och så drog vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0