3/7 Text?

Igår var vi hos mamma och Tomas och grillade och myste, Alexander och Eleonora älskar sina "låtsasmorbröder". Alexander är väldigt fäst vid den yngsta, Adam, och Eleonora är helt såld på mittenkillen Anton. Stackarna får inte vara ifred när vi kommer, de har hela tiden två barn i släptåg.


Idag är det lite lugnare, Alexander var lite halvkrasslig igår och idag på morgonen hade han rejält med feber och väldigt ont i halsen. Jag bar ner honom till soffan vid halv elva men han hade nog kunnat sova ännu längre. Eleonora passar på att jäklas lite extra idag när Alexander inte har så mycket energi, då har hon ju övertaget.
Vi skrev lite "att-göra"listor för ett tag sen (för er som inte känner mig så väl kan jag berätta att jag ÄLSKAR listor) så vi håller på och betar av dom lite i taget. Idag stod alla kläderna på tur för en omgång, rensning (slänga-miljöstationen), tvätta alla vinterkläder (I know, jag är lite efter) och stoppa i lådor. Det är så där kul att sätta igång men när man väl har börjat finns det inget stopp på oss. Tur vi har några veckors semester nu :-)
Avslutar med en bild på Alexander som har fällt ett "träd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0