18/12 Vi lever!!

Jo då, vi lever faktiskt. Hade tänkt att blogga i onsdags men då låg Victor sjuk i feber och barnen fick maginfluensa. Har äntligen kommit ikapp med tvättberget som blev efter den stormen!

Skulle egentligen bara kika in och ge ett litet livstecken från oss, min ork är inte där den ska än så förutom att jobba och skjutsa barn till dagis så gör jag inget alls. 
Vi pratar mycket om julen här hemma nu, idag har Alexander och Victor huggt en gran åt oss och jag har hängt upp dom sista julgardinerna. På tisdag ska vi in på ultraljud och då passar vi på att köpa dom sista julklapparna! Alexander får nästan allt han önskat sig av tomten :-)
Vi har även bakat pepparkakor, det tyckte barnen var roligast! Eleonora åt mest deg faktiskt...

Idag har vi ju även varit gifta i 6 månader min kära make och jag. Och som han uttryckte det så "har vi ju överlevt det också!

Och på tal om att överleva, första tiden med två så små barn som vi handlar ju mest om överlevnad. Det betalar igen sig nu när Victor och jag kan sitta här nere medan vi hör barnen leka och busa tillsammans på övervåningen. De leker oftast väldigt fint tillsammans nu och det är så härligt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0