23/11 Idag är dagen

Idag är det ett år sen jag krystade ut den där slemmiga lilla klumpen. Ett år sen jag flera gånger - på allvar - trodde att jag skulle dö. Ett år sen vi fick se vår dotter för allra första gången, den sötaste lilla flicka som finns!

Mycket har hänt sen dess, både tråkiga saker och roliga saker. Alla man pratar med som har större barn säger att det första året är det värsta, men att man ska passa på och njuta för det går så fort. Javisstmenellerhurdetkommeraldrigtaslut. Och så sitter man här nu, och nästan lipar för att lilla prinsessan helt plötsligt blivit så stor. Lika bra jag börjar samla ihop hennes grejer, snart flyttar hon hemifrån liksom!








Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja de säger det! Är ganska precis mitt i det där första året... =) Men trivs..! Mysig blogg du har!

2010-11-27 @ 15:19:04
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0