08 Mina favoritsaker

Jag har inte så många favoritsaker. Jag är en ”slänga” (Victor är en ”spara” men det är ett helt annat inlägg). Jag har inte någon relation till ett gammalt klädesplagg eller någon inredningspryl så där som andra kan ha. ”Nej men den tröjan hade ju jag den kvällen x och jag träffades” Don’t give a damn.


Men om jag ändå ska nämna några saker så älskar jag min (vår) säng. Den är helt perfekt, lagom mjuk, lagom hård, lagom stor och lagom hög.


Jag älskar även mitt namnhalsband som jag fick av Victor förra året. För ett tag sen tappade jag bort det och hade panik ett par dar, tills jag hittade det i ena fickan på min morgonrock.


Jag älskar min randiga krukor i köket. Jag gick och suktade efter dom i en evighet men tyckte dom var alldeles för dyra. Så när vi köpte huset fick jag dom av min syster, en gick sönder tyvärr men tre står kvar och dom slänger jag aldrig!


Jag älskar även min fina lampa med fårskinn (fejk) som mamma har gjort till mig. Den är väldigt annorlunda men kanonsnygg och passar perfekt i vårt vardagsrum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0