19/4 Vår!

Idag har jag premiärhängt tvätten ute, helt underbart!
Jag älskar alla årstider, men visst är våren extra speciell?

I vanlig ordning skriver jag inte så mycket utan låter bilderna tala för sig själv...

En långhårig Alexander i behov av frisering



I tisdags firade vi moster Karins 15-års dag. Här tittar hon i fotoalbumet hon fick av Alexander





Det verkar som att Eleonora är allergisk mot tomat också..



Vi försökte oss på en familjebild...







Två nakenfisar ska äta lunch!



Eleonora och jag tar en paus i soffan



"Du kan inte se mig"



Här är jag!



Alexander första sak han gjort på dagis! :-)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Har hört att det är vanligt att de inte tål röda saker typ tomat,hallon osv när de är små,men det brukar släppa efter ett tag.

William blev helt röd i hela ansiktet en gång när vi skulle ge honom någon efterrätt så vi testade igen efter ett tag och då funkade det=)

2010-04-19 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0