13/4 Long time

Ja ni får nog vänja er vid ganska kass uppdatering här. Jag gör så gott jag kan :-)

Alexander har krånglat lite med maten den sista tiden och fått vredesutbrott varje gång det är dags att sätta sig till bords. Häromdagen tröttnade jag på det och tänkte att vi kunde leka lite vid matbordet. (pedagogiskt va?)
Sagt och gjort, han fick sin miniservis - och som han åt och drack! Jag har aldrig sett på maken!

I fredags var vi i Sibbahult och där var också Alexanders syssling Lucas.



Favoritstället var trappen där de satt och pratade länge och väl.



Sedan lekte de lite titt-ut i garderoberna!



I söndags klippte morfar och Alexander våra äppelträd!



Eleonora testade gungan



hon trivdes :)



På söndagskvällen gick vi en promenad och hittade vitsippor! Våren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0