9/11 En helg med mormor

inga bilder idag, men kan ändå berätta lite vad vi har haft för oss de senaste dagarna.

I helgen har Alexander varit hos mormor och busat. De har varit på vattenpalatset, ätit grillad med mos (jodå, det tyckte han om minsann) och varit i lekparken. Allt medans victor och jag har haft det lugnt och skönt.
I fredags var jag på Ladies Night (och har hittat en reservpappa ifall Victor tänker lämna mig) och sedan stannade jag i Karlskrona hos Helen till lördagen. Victor var iväg och jagade då, så jag passade på :)
I lördags lagade Victor och jag riktigt god vuxenmat sen spelade vi TV-spel hela kvällen.

Igår fick Victor och jag den berömda sprutan. Vi har ännu inte dött, men vi har lite ont i våra armar. Nästa vecka är det tydligen dags för Alexander, sen är hela familjen skyddade.

Familjemedlemmen vi väntar på behagar nog inte komma ut än på ett tag. Bli inte oroliga om jag inte uppdaterar här, vi har säkert inte åkt in ändå.

Moster Karin har lovat att gå in här och uppdatera när lillasyster har kommit till världen...

Denna veckan blir det nog mest väntande, ikväll ska vi dock hälsa på hästarna i stallet igen och imorgon är det dags för öppna förskolan.

 

På återhörande!


Kommentarer
Postat av: Fija

Ante å johanna har fått sin flicka nu :).. hehe..

Sen det om sprutan , det tar två veckor innan den ger fullt skydd tydligen :/

2009-11-10 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0