30/11 Blandade bilder.

I helgen har Victor varit på hemvärnsövning och jag har varit själv med barnen för första gången. Har haft hjälp av både mamma och syrran som tur är! Det har gått över förväntan, men jag är i ärlighetens namn ganska nervös för när Victor ska börja jobba igen. Jag har ju bara två armar, hur ska jag kunna ta hand om båda samtidigt?

Vi har hunnit med både kalas och julskyltning i helgen... Barnen har skött sig exemplariskt och igår fick jag faktiskt sovmorgon ända till nio. Det ni!

 

Lite bilder från helgen...

Alexander i pappas stövlar

Eleonora hos moster


Och hos gammelfarmor


Alexander och jag lagar mat.. Ja, det är en spya jag har på kjolen, lillasyster kräks ibland ;)


Alexander diskar medan pappa lagar mat


Nästan hela familjen samlad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0