9/12 Grattis!

Grattis till mig själv på namnsadagen idag.

Victor och jag ska sluta dricka Coca-cola. Eller rättare sagt, vi ska sluta köpa skiten... Dyrt och onyttigt räcker som anledning. Min huvudvärk är inte att leka med vill jag lova. Känns som om det ska sprängas snart. Är så desperat att jag nu druckit upp den slatt som legat i kylen sen i söndags. Totalt 0% kolsyra, (trodde aldrig jag skulle sjunka så lågt) så nu får vi hoppas det blir bättre. (För er som inte känner mig kan jag tala om att jag vägrar dricka ur en flaska som varit öppen och sedan lämnats. Tycker Cola ska drickas nyöppnad, när det är riktigt mkt kolsyra)


Idag har vi varit ute på långpromenad, väldigt skönt! Alexander har dock svårt att sitta still i vagnen, så vi fick muta honom med allt från kottar och pinnar till "imse vimse spindel". Slutade med att han fick sin napp och då satt han still hela vägen hem.


Nu vaknade lillan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0