21/8 Nya hyss och äventyr

Det har varit lite stökigt den senaste veckan, och idag känner jag mig så trött att jag snart stupar. Känner mig inte alls som en bra mamma idag... Men här ska vi ju inte skriva tråkigheter, det har jag ju lovat!
I helgen ska Alexander sova hos mormor både från fredag till lördag och lördag till söndag, hoppas hoppas det går bra trots att han varit så stökig.

Lite bilder på vad vi hittat på under veckan!

Titta vad han har lärt sig!
(visst ser det ut som en cigarett i mungipan, det är en tops han suttar på)




Vi leker med sten i Johans trädgård medan pappa Victor och Johan arbetar i källaren


Dom ögonen kan inte jag motstå!


Alexander provar nya jackan och mössan.


Han ville hellre ha denna på huvudet


Har man inte jobb skaffar man sig. Alexander har lekt med chipsen, glömde visst att stänga dörren till skafferiet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Det är bara att ha vagnen så länge ni behöver den. Vi har ändå ingen användning för den längre. Blir nog att försöka sälja den sen iaf. Kul att ni hittat en syskonvagn! /Malin

2009-08-26 @ 15:37:27
Postat av: Malin

Ja, vi har tänkt sälja den länge men inte blivit riktigt färdiga till det. Som mycket annat ;) Vet inte riktigt vad andrahandsvärdet ligget på vagnen, men en 1000-lapp vill vi nog ha för den iaf.

2009-08-27 @ 09:04:39
URL: http://mittlivmittbekymmer.blogspot.com/
Postat av: Malin igen ;)

Kollade runt lite på blocket och det verkar som att man skulle kunna få ut nästan 2000:- för den, så det måste vi nog testa. Kostade 4995:- i nypris. Usch, tycker det är svårt att sätta priser. Allt handlar ju ändå om vad folk är beredda på att ge för vagnen. Och vi har ju ingen användning för den längre. Hade det den första tiden när Melker kom och man skulle gå någonstans med bara honom.

2009-08-27 @ 09:10:44
URL: http://mittlivmittbekymmer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0