19/8 Jävla skitdag.

Förlåt bloggen för det dåliga språket, men vissa dagar önskar man att man aldrig klivit ur sängen.
Alexander är sjuk. Karin och jag skulle åka till Kalmar men tåget gick inte. Men det värsta var nog ändå att jag lyckades backa över vår barnvagn så den blev alldeles förstörd. Är så arg på mig själv och har inte kommit så långt att jag kan se det komiska i det, men det gör jag nog så småningom. Snälla Malin lånade ut en vagn till oss så länge medan Johan kollar om vår gamla går att rädda. Tvivlar faktiskt på det, men vi får hoppas.

Hittade dock det jag skulle i Kalmar (vi tog bilen in istället) en jättefin höstjacka till Alexander, vantar och mössa och två par byxor. Tröstköpte även en SUPERsnygg tröja till mig själv.

Nu sitter jag här och äter godis i sängen medan jag har två snarkade grabbar bredvid.

Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

Har du fått körkort anna? duvet står det något ivägen när man backar så gör det :D

2009-08-20 @ 10:43:06
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0