6/4 Tiden går...

Nu har en hel helg svischat förbi igen! Otäckt när tiden går så snabbt.
Jag jobbade torsdag och fredag medan Victor var hemma med Alexander.
Kan nog prata för oss alla när jag säger att det var jättebra! Jag kom hem med ny energi och uppskattade min son på ett sätt jag inte gjort någon gång.
Att komma hem till en leende pojk man inte sett på hela dagen var helt underbart. Nu förstår jag hur Victor känner sig när han kommer hem till oss efter en dag på jobbet!

Och vilket väder helgen har bjudit på!
I lördags var vi ute precis hela dagen, jag och syster Helena satt och solade oss hela långa dagen medan Victor fixade "solskydd" till Alexander, skruvade ihop grill (som vi invigde på kvällen) och fixade trädgårdsmöblerna.
Lite bilder på dagen:

Alexander får äta lunch ute


Äter lite själv..


Åh så kul det är att kladda!


Alexander älskar vattenmelon!


Pappa Victor byggde ett litet vind och solskydd till Alexander så han också skulle få vara ute.
Vi har ju ingen skugga alls på baksidan.


På eftermiddagen somnade han gott i sitt lilla tält!


På kvällen blev det grillning med familjen. SÅ gott!
Alexander var sugen på pappas öl, borde inte lägga ut denna bilden men den är minsann lite rolig :)


Har ju glömt o berätta vad som hände häromdagen.
Vi satt i bilen och jag berättade för Victor att Alexander sa mamma häromdagen.
(Såklart inte medveten om det, men det lät som mamma och var så gulligt)
Lite stolt som jag var frågade jag Alexander om han kunde säga mamma.
Då satte han igång och sa "pappapappapappapappapappa" hela vägen hem!
Här jobbar man TVÅ dagar och så är det kört!



Och denna bilden måste jag lägga ut bara för att den är så söt!


(Notera att han sitter alldeles själv i vagnen, duktiga pojke!)

Kommentarer
Postat av: johanna

tjena!! du menar syskonvagnen eller???

när ska ni köpa en???

mvh johanna

2009-04-06 @ 22:56:50
URL: http://bebisfisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Vilken goding han är Alexander. Han verkar gilla kameran, det blir roligt att fota honom framöver. Hör av dig när det känns som en bra tid!

/Linda

2009-04-07 @ 12:29:31
URL: http://frifoto.blogg.se/
Postat av: johanna

tjena!

ok annars är våran till salu i okt!!

kram vi har även liggdel till!

regnskydd!

2009-04-07 @ 19:08:17
URL: http://bebisfisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det blir bra. Jag kommer troligen vara borta en hel del i augusti, så i juli skulle passa jättebra.

Vi hörs! Ha det fint i vårsolen!

2009-04-08 @ 14:15:27
URL: http://frifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0