30/12 IKEA igen!

Idag har Alexander, jag och moster Helena varit i Kalmar hela långa dagen för att gå på mellandagsrea och bara mysa.
Jag hittade massor med fina kläder till Alexander för grymt låga priser, så nu har han en helt ny garderob. Visserligen är det inte ett tacksamt jobb att köpa kläder till honom, för om han inte spyr ner dem direkt så blir det för små så snabbt.

Nya skor (helt meningslösa men åh så söta!)


När vi shoppat klart åt vi lunch på Ernesto, och Alexander spanade in deras häftiga kristallkronor (som glittrade SÅ fint).
Sedan begav vi oss till IKEA för att inhandla lite saker till Alexander blivande rum.
(Tror det var sjätte besöket för Alexanders del, han är åtta veckor)
Vaggan vi har fått låna är så hemskt fin, men börjar nu bli för liten. Alexander dunkar i väggarna med både händer och fötter när han sover, så jag tyckte det var dags att köpa en riktig spjälsäng.
Köpte även en stol till honom, som han är lite för liten för än, men som snart kan komma till användning. Han fick prova den en liten stund igår och gillade den skarpt! Hittade även en skallra till honom, och den var VÄLDIGT häftig tyckte han. Ända tills han tappade den i golvet och glömde bort den.

I nya stolen


Med skallran "Flodis" (visst har hans leksaker fina namn?)




Och den nya fina sängen




Hittade även denna på Citygross, den har absolut inget att göra i denna bloggen men tyckte den var så ful så jag var tvungen att föreviga den på bild :)


Kommentarer
Postat av: emma

Lite bilder på nya huset vill vi se :)

2009-01-02 @ 15:10:35
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: emma

Lite bilder på nya huset vill vi se :)

2009-01-02 @ 15:23:21
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Per

så de är där mitt husdjur hamnat...ni får gärna skicka hem han med posten :P

hur går det med nya huset då??

2009-01-04 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0