10/5 Stängt pga sjukdom!

Vi har varit sjuka här. På riktigt. Först fick Alexander ögoninflammation. Sen fick Eleonora maginfluensa och smittade hela familjen. Sen var det dags för henne att få ögoninflammation också. Och så lite feber och halsont och en hemsk hosta på det. Vi tycker det är toppen att Alexander börjat på dagis och drar hem all möjlig skit. Men nog om det.

Det har hänt mycket sen vi hördes av sist. Massor med bilder är tagna och jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Jag tror jag börjar så här:

Tänk att ett litet barn kan stöka ner så mycket...



Alexander provar mina glasögon



Eleonora och jag har en djup diskussion



Busungen :-)



Familjen Karlsson däckade i maginfluensa.



Alexander "plockar" blommor!



Barnen bygger torn



Alexander får åka traktor för första gången. Gissa om han var glad!





Eleonora har smugit sig in under Alexanders stol. Tyvärr låg det lite matrester där som hon åt så hon blev ganska dålig. Mjölkallergin är värre än vi befarat!



Hilmen var alldeles underbart vacker häromdagen. Var tvungen att ta kort på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0