15/3 Måndag igen.

Vi börjar väl med helgen. Alexander fick åka till mormor i fredags, Eleonora lämnade vi hos farmor i lördags, sen begav vi oss till Falkenberg för att gå på bröllop. Det var så fint och så kul och så skönt (då syftar jag på hotellrum, hotellsäng, sova-hela-natten, inget annat). Vi skulle försöka att bara koppla av och ha roligt, men vi pratade om barnen nästan hela tiden. Vi hade blivit förbjudna att ringa hem och kolla läget, men på söndagsmorgonen kunde vi inte hållas ;) Efter denna helg (som var underbar på alla vis) kan vi nog konstatera att borta är bra men hemma är bäst :)

Bjuder på två bilder från bröllopet!



Alexander var så kramig igår när vi hämtade honom, idag har han mest varit spexig :)

Vi leker favoritleken "var är Alexander?"



Här är jag!

Alexander med Eleonoras byxor på huvudet!



I eftermiddags var det total skrikfest här hemma, så jag bestämde mig för att ta bilen och hälsa på Victor på jobbet :)



Victor blev så glad när Alexander sprang till skotaren det första han gjorde!



Vi hade med oss fika också, Victor blev väldigt glad och Alexander tyckte det var väldigt kul att sitta på flaket o fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0