15/6 Rapport från sjukstugan!

Vi tycks aldrig få vara friska!
Sen vi hördes av sist har Eleonora haft en släng av någon influensaskit och jag har varit inne på akuten tre gånger för gallstensanfall. Både igår natt och nu inatt har vi fått åka in till Kalmar. Nu har jag åtminstonde fått med mig starka mediciner hem så jag kan häva anfallen själv i väntan på operation.

Annars är det lugnt, Eleonora är som förbytt! Hon är numera en glad bebis. Det tycker jag vi förtjänar efter alla dessa månader av skrik. Vi har fått en remiss in till Kalmar där vi ska gå igenom en ordentlig utredning om hennes allergi. Vi tycker ändå det börjar bli lättare, vi får in nya rutiner och livet rullar på. Men visst är det en stor omställning - vi måste nu dammsuga i köket varje gång vi ätit eller lagat mat, torka ur micron när vi tinat något med mjölk och så har vi blivit extremt nogranna med hygienen. Allt för att hon inte ska behöva få i sig något hon inte tål.

Jag gör väl som i vanlig ordning, slänger upp massor med bilder i ett nytt inlägg! Se och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0