8/9 Tonåringar...

Första morgonen som tonårsförälder avklarad :)
Gick upp vid halv sju och har sen dess undrat ungefär 100 gånger hur man ska klara det här när man är förälder till en tonårsdotter på riktigt! Nä då, det går faktiskt bra.

Dagen började med att badrummet blev översvämmat, dock inte tonåringens fel utan vår badrumslist (men halvtimmesduschen kanske påverkade lite)

Både Alexander och Victor är snoriga och krassliga, så det blir nog en lugn dag, bortsett från att vi ska in till Växjö en sväng. Jag ska träffa min Aurora-barnmorska och skriva en förlossningsplan.  (På tal om det, vecka 31 nu. Börjar bli nervös, nu är vi snart tvåbarnsföräldrar!)

 

Och på tal om något annat så hade vi fått påhälsning i brevlådan av Sverigedemokraterna. Vi har (eller Victor, jag får ju inte rösta) fått valsedlar och en tidning där det stod lite allt möjligt om partiet, och jag försökte läsa med objektiva ögon och inte ha förutfattade meningar. Men det går inte, det är helt omöjligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev nyfiken..varför får du inte rösta?

Kram

2009-09-10 @ 17:22:33
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0