19/9 Gamla och gråa.

Idag fick vi sovmorgon här hemma. Alexander behagade sova ända till kvart i sju. Då satte vi på en av alla filmer vi spelat in (då Tv-kanalerna sänder alla bra filmer vid nio, vem orkar kolla klart på dem när man vet att man ska upp så hiskeligt tidigt?)
Hur som, vi tittade en timme ungefär, sen vänder sig Victor till mig och säger:

-Nähä nu får vi allt ta och stiga upp så vi får något gjort idag, vi har ju sovit bort halva dan. Då var klockan strax efter åtta.
'Det mest skrämmande var att jag någon minut tidigare tänkte precis samma sak.

Vuxna eller bara patetiska?

(Eller som mina kusiners morfar en gång sa, har man inte gått upp före sju kan man lika gärna ligga kvar hela dagen)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

tack, vad söt du är! :) ja, det hoppas jag med. det vore as coolt :)

2009-09-19 @ 20:09:48
URL: http://magdalenakrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0