29/10 Två saker till...

1. Jag borde bli bättre på att minnas folk. Idag stannade en dam mig i affären som tyckte Alexander hade blivit jättestor o hon frågade mig hur långt jag hade kvar osv. Ingen aning vem människan var. Det värsta är att det händer var och varannan dag.

2. Det var ett jävla tjat om den här vaccineringen. JO det är testat, på över 12000 personer vilket betyder att det är mer testat än något vaccin. JA, vi ska vaccinera oss och inte bara för vår egen skull utan även för andras. Vi är nämligen inte egoistiska. Och vi tycker inte om att bli sjuka!


Kommentarer
Postat av: Carina

problemet är väl att Alexander inte får ta den

2009-10-29 @ 22:49:13
Postat av: Linda&Viggo

vi kommer inte ta vaxinet...

2009-11-02 @ 11:31:04
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0