20/10 Alexander-mammadag!

Idag har Alexander och jag haft en riktigt härlig heldag. Inte varje dag jag orkar så man får passa på när jag är pigg!

Dagen började när Alexander vaknade kl 6, då hade jag värkar (nja, inte riktiga tyvärr även om det kändes så). Vi steg upp och väckte pappa vid åtta, sen åt vi frukost och klädde på oss för att gå till Öppna förskolan.
Där busade vi med de andra barnen, sjöng och åt frukt.

Efter att vi ätit lunch och sovit en bra stund båda två klädde vi på oss igen för att mysa lite i vår trädgård. Vi gungade och grävde i grusen (tyvärr orkar jag inte lägga in bilderna idag).

Efter handling och matlagning målade vi lite och åt vindruvor.

Som skön avslutning tog vi oss ett bad uppe i badkaret, det var riktigt härligt!


Gissar på att vi båda somnar rätt så ovaggade ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0