19/10 Borde sova men.

Borde gå och lägga mig o vila middag medan jag kan, MEN det ryktas att man tycker det uppdateras här för sällan så jag får väl låta sömnen vänta och istället uppdatera lite!

Dagarna här rullar på, jag blir tjockare och tröttare och Alexander blir piggare och mer krävande. Annars händer det inte så mycket, vi busar och leker och försöker hela tiden lära oss nya saker.

Alexander går mer och mer nu, i tisdags på öppna förskolan verkade det som att allt liksom lossnade.

Vi har även låtit honom äta själv mer och mer, vilket har resulterat i att han numera inte låter sig matas. Nej, kan själv är nya mottot!

Efterätt



Undrar just om man kan äta så här...



Eller så här?



Lycka är att få en egen sked!



Rotmos var också väldigt gott!



Det blir väldigt kladdigt



Men det kanske är det som är meningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0