3/11 Stallet...

Idag har varit en riktigt bra dag. Förutom att vi hade lite matkrig vid lunchen har vi varit på riktigt gott humör allihopa.

När Alexander sovit middagsvilan hängde vi med till stallet. Det tyckte han var jättekul, hästarna var han väldigt faschinerad av! Vi mockade o klappade hästarna o hoppade i höet (Och Alexander hann smaka lite hästskit innan jag såg vad han gjorde)

Och när vi ändå är inne på det spåret kan jag berätta att Alexander bajsade i badvattnet idag när vi tog kvällsbadet. Japp, jag satt också i då!















Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hopp...

Vilken trevlig dag ni hade i går.

Här har jag en sjukling, så trist å långtråkigt...

Ha de gut

2009-11-04 @ 13:26:01
Postat av: karin

Hejsan, idag är sista chansen att vinna den söta ramen i min blogg!

http://project-light.blogspot.com/2009/10/ny-tavling.html

Välkommen in och tävla du med!



Kram Karin

2009-11-09 @ 09:44:34
URL: http://www.project-light.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0