19/11 Glömde...

Glömde berätta att Alexander är i det här "sortera-stadiet". Han ska lägga grejer överallt, flytta från en låda till en annan osv. Vi har nu hittat fjärrkontrollen i en kastrull i köket, min deodorant i toaletten, min bodylotion i torktumlaren och mina nycklar i en av skorna i hallen.
Han är så söt också för nu kan man be honom hämta ett par strumpor så knallar han ut i tvättstugan och sen kommer han tillbaka med ett par strumpor i handen och är jättestolt. Då får man inte glömma att säga tack tack!
Häromdagen hjälpte han mig att tömma torktumlaren också, en strumpa i taget gav han mig och jag var tvungen att tacka varje gång. Det tog väl säkert en halvtimme men det var det värt när jag såg hur stolt och glad han var att kunna hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0