12/11 Helt sjukt.

Uträkning utgår från dagens datum: Tors 12 nov 2009.
Din graviditet startade Fre 6 feb 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 20 feb 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 280 av 280. (100%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

Helt sjukt va? :)

Tror dock inte det kommer någon bebis idag men det gör ingenting, mamma kommer hit i eftermiddag och då ska vi baka!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj! :) Närsomhelst nu då :) Hoppas allt går bra!



Tänkte bara höra, jag hittade din blogg via Familjeliv, eller jag flyttade med över hit därifrån :) Minns dock inte vad du hette där? då jag tog bort min familjeliv för ett tag sen =/

Om du vill ge mig det vill säga, skulle va kul att titta tillbaka lite :)

Minns att jag satt och "drömde" om ert liv när jag var gravid, nu är min son 4 månader :)



Ha de bra! /Hanna

2009-11-12 @ 21:59:49
URL: http://miosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0