28/5 Kurragömma

Idag har vi lekt en ny lek här på Kyrkvägen. Den heter kurragömma.

Ser ni Alexander?


Nu då?


Nu börjar jag misstänka vart han har gömt sig


Tittut!



Vi har för övrigt varit på föräldragrupp idag. Jag tycker det är mycket trevligt att träffas och bara prata barn, eftersom ingen av mina vänner har några. Känner dock ibland att det är lite jobbigt, Alexander är (som ni kanske märkt) inte rädd för någonting och väldigt framåt. Han är på de andra barnen, drar och sliter i dom och tar deras leksaker. Det känns som att vi har ett elakt barn, när han efter tio minuter ligger kvar själv på lekmattan medan de andra gråter hos sina föräldrar. (Jo det har faktiskt varit så) Jag vet ju att han inte menar något illa, han är ju bara nyfiken. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0