24/5 Diverse.

Vi var på marknad i torsdags. Alexanders första men säkerligen inte den sista då hans mamma finner det ganska trevligt att strosa omkring bland marknadsstånd och knallar.
Jag köpte två supersnygga tröjor till honom, en som jag tyvärr inte har på kort (än) men på den står i alla fall "Morfar är min bästis" (som han såklart fick ha på sig i Linköping i fredags, men dit kommer vi senare) och en som föll hans far lite mer i smaken.
Nämligen denna...


Ifall ni inte ser vad det står kan jag tala om att den är en Iron Maiden-tröja. som den rockare han är.

I fredags var vi i Linköping för att hälsa på morfar på sjukhuset, dock blev det inte riktigt så eftersom han blev utskriven på morgonen. Vi åkte till Linköping i alla fall, sa hej till morfar och sen stack vi till IKEA.
50 mil i bil för ikea och thaibuffé, men det var värt det!
Hade tyvärr inte kameran med mig så vi har inget förevigat. Kan dock meddela att vår son skötte sig ypperligt, skrek inget och klagade inte på bilstolen en enda gång. Bäst är han!


Imorgon är det dags för sjumånaders-kontroll, tror inte han har gått upp lika mycket i vikt som han brukar eftersom han precis varit sjuk. Ska ändå bli spännande att se om han vuxit något sen sist.

Och just det... Nu kryper han snart, kolla in stilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0