9/3 Busunge.

Idag har vi inte gjort så mycket, Alexander och jag.
Victor jobbar eftermiddag IGEN och jag hatar det faktiskt.
Inte det att han jobbar, men Alexander är rätt så gnällig på kvällarna och jag får ju ingen avlastning alls.
Han är ju ofta gnällig precis när jag är hungrig, trött eller kissnödig. Vet inte hur många gånger jag har suttit på toa med honom i knät. Men han är egentligen fortfarande världens bästa unge, nästan alltid glad!
Idag när vi var i affären kom det fram en dam som bara var tvungen att berätta hur bedårande han var.
Och det ÄR han verkligen :)

Alexander har börjat med en sak som vi skrattar gott åt hemma.
Om han ligger på filten så bökar och stökar han och lägger filten på ansiktet, över ögonen. å blir han livrädd, liksom får panik, men så puttar han bort filten och skrattar som en tok.
Likadant om han får tag i en trasa eller något liknande.
Förstår inte varför han lägger den där när han blir så rädd, men det är väl någon skräckblandad förtjusning!



Tittut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har en trogen läsare här hemma,William är som klistrad här vi datorn så fort jag öppnar din bloggsida, så fort han få se bilderna på Alexander så står han och pekar hej vilt och säger babis.../kram

2009-03-10 @ 10:48:55
Postat av: Sandra

Åh vad härligt det är att följa din blogg vännen=) Blir glad varje gång jag ser din glada och fina unge på bild. Kul att du har det så pass bra. Och grattis till andra graviditeten många kramar till dig

2009-03-13 @ 19:30:28
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0